24 September 2011

Today : Azkals 5-0 Kaya FT




Today

3 pm at Rizal

ICanServe tournament at Rizal Memorial

Azkals vs Kaya FC

Azkals :

3.Potsche
6. Gener
7. James Younghusband
8. Mark Hartmann
9. M. Bahadoran
10. Phil Younghusband
12. Angel Guirado
13. Caligdong
14. Carli
20. Roland Müller (GK)
21. Matt Hartmann

Azkal formation

Subs :

5. R. Fernandez
6. OJ Clarino
7. J. Beloya
11. J. Christiaens
22. Sacapano (GK)
23. I. Araneta
24. Paolo Pascual

----------------------------------

Kaya Fc : Dagroh, Burkey, Rizaei, Romero, Mallari, Omura, Armand Del Rosario , Sabio, Semblat, Borromeo and Sadeghi

Kaya team formation


Y. Tuason in for Rizaei(KayaFc)


HT Result : 0-0

Second Half : Raymark Fernandez comes in for Misagh Bahadoran.


Mark Hartmann score for Azkals ! 1-0 (55 min)

Angel Guirado score ! 2-0 (67 min)

Chieffy score 3-0 (70 min)

4-0 Phil Younghusband (82 min)

5-0 Phil Younghusband (85 min)

4 comments:

  1. Angel G . and Roland Müller playing for Azkals

    ReplyDelete
  2. 0-0 (Misagh`s goal was offside) . (twitter)

    ReplyDelete
  3. Attendance : "Around a couple of thousands i guess" Twitter

    ReplyDelete