11 January 2013

PFF Smart National Club Championship - Saturday`s matches -- updates

Today :

Baguio United 1-3 General Trias International  , 2 pm


1-1 HT


1-2

1-3
1-3 FT

General Trias Int will meet winner of Army FC vs Pasargad in Quarterfinals


---------------------------------------------------------------------


Romgarjal Fc 1-6 Green Archers United , 2.30 pm Jose Rizal Field ,in Dapitan City


Green Archers United XI :  Fraire (GK), Pasilan, Pasinabo, Caligdong, Simpron, Olowoyeye, Ayi, Villareal, Obina, Hugo, Aguisanda



1-4 HT

1-6 FT,
Goals Green Archers United : Simpron  , Chieffy Calgdong (2), Pasilan (2), Villareal



------------------------------------------------------------------


Cebu Queen City United 1-3 Pachanga Diliman FC , 2.30 pm in Cebu


Starting Pachanga XI: K. Versales (GK), A. Santiago, Y. Ashime, A. Serna, N. Octavio, R. Canedo, J. Cunliffe, J. Eusebio, A. Zerrudo.O. Diop, and J. Bedic



37 min 0-1  Joven Bedic , Pachanga


45 min 1-1 Cebu scores


1-1 HT


67 min 1-2 Jason Cunliffe

88 min 1-3 OJ Clarino

1-3 FT

Quarterfinal : PachangaDiliman FC vs Green Archers United

---------------------------------------------------------------------------

Flame United 0-8 Loyola Fc at Rizal Stadium , 4 pm

Flame Utd FC XI: Bayona, Cuyos, De Castro, Dexisne, Echin, Familiar, Lelis, Lorilla, Obero, Orcine, Pino



Loyola FC XI: Hartmann (Matthew), Nembot, YHusband (James), Gould, YHusband (Phil), Dorlas, Elnar, Park, Jeong, Hartmann (Mark), Sorongon


18 min 0-1 Mark Hartmann
25 min 0-2 Mark Hartmann
38 min 0-3 Phil Younghusband

0-3 HT

0-4 Matt Hartmann
67 min 0-5  Phil Younghusband
0-6 Matt Hartmann
76 min 0-7 Phil Younghusband
86 min 0-8 Matt Hartmann


0-8 FT
Kaya vs Loyola in quarterfinal

3 comments:

  1. Good to see Matt Hartmann back, with a hat trick as well!

    ReplyDelete
  2. not so good puro nanaman fil-for wlang kwenta........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh fuck off!! Ikaw yung walang kwenta!!!

      Delete